Testimonial: Terasa perbezaan dengan vitamin Shaklee

Salam dah Hi. Semoga hari kita lebih baik dari semalam. Jom saya kongsikan kisah Najihah yang begitu terasa perbezaan vitamin Shaklee ini.



“Salam kak ida, ingat lagi xsaya jiha dari cameron highlands. Sblm ni sy penah order dgn akak set bf yg alfalfa , b complex, vita lea dgn vit c. Kak, sy tgk skrg yg akak promo triple m utk bf.. Ade tambahan brg eh? Sy brenti order dgn akak sbb saya makan jamu xxxx xxxxx. Tapi kesannya xsehebat shaklee. Serius. 


Shaklee buat saya aktif n ligat. Asyik buat kerja, layan anak, masak sume sedar2 dah malam. Mmg xletih. Tapi makan jamu,  .. Bile petang je ngantuk.. Mmg terasa beza sgt. Kak, nk GLA jugak.. Mcm best jek. “


Hanya yang cuba ja tahu perbezaan dan nikmat kesihatan dan kecergasan. Betul tak tipu ni. Saya sendiri pun ambil atas sebab-sebab ni la. Sakit? Alhamdulillah saya memang jenis jarang sakit sejak dulu. Kalau selsema tu selalu tapi baik dengan dengan sendiri tanpa ubat. Sejak kahwin, badan asyik penat. Sebab tulah saya mencari vitamin yang mampu memberi kecergasan buat saya.

Tak cukup budget? Ok..sebelum saya jadi penjual Shaklee, saya hanyalah surirumah yang meniaga online secara kecil-kecilan menjual kraf tangan Sarawak. Untung memang ciput sebab tak rety nak letak harga time tu. Pada masa itupun, saya boleh peruntukan duit untuk beli vitamin Shaklee yang memang semua orang mampu beli ni, apalagi orang yang bekerjaya macam kebanyakkan dari anda.

Alhamdulillah, ianya berkesan. Sama juga dengan apa yang Najihah rasa. Cergas sepanjang hari, lebih tenang dan sabar. Kalau tak..tension woo nak buat kerja rumah, kerenah anak, penat, sengal badan semua. Sekarang semua under control.

Ok, kenapa vitamin Shaklee ni begitu berkesan?

Sebab utamanya adalah Shaklee dah peruntukan USD250juta untuk R&D. Bahan-bahannya dari sumber semulajadi yang telah dikenal pasti terpelihara dari racun serangga dan bahan perosak yang merbahaya. Diformulakan supaya mesra badan dan memberi kesan optimum. Boleh refer page ni untuk lebih lanjut.

Apa kebaikkan vitamin yang diambil oleh mama Najihah sebelum ini yang beliau sampai terasa sangat berpuas hati?

Vita-Lea (Multivitamin)

Mengandungi 12 vitamin dan 9 mineral penting yang lengkap untuk keperluan tubuh seharian.
Membantu meningkatkan kecerdasan minda dan sistem imuniti badan.
Memulihkan selera makan dan melancarkan process pencernaan.
Penting bagi prosess pertumbuhan.
Menyeimbangkan hormon dan bahan kimia dalam badan.
Melengkapkan nutrient yang kurang.
Membantu penyerapan zat dari makanan.

Vita-C Sustained Release
Membantu dalam meningkatkan imuniti badan.
Membantu dalam penyerapan zat besi.
Membantu dalam proses pemulihan sel, seperti luka.
Membina kolagen untuk menguatkan dan menyegahkan tisu dalam badan.
Menjaga ketahanan badan dari selsema.
Menstabilkan bahan kimia dalam badan.


B Complex
Mengandungi kesemua 8 jenis vitamin B dalam kadar yang diperlukanx .

Menukarkan gula dalam darah kepada tenaga.
Mencegah kelesuan dan kemurungan.
Membantu kelancaran urat saraf.
Mengelakkan stress.
Mengelakkan sembelit.

Alfalfa
Makanan yang mengandungi 8 enzim pencernaan dalam kuantiti yang secukupnya unutk membantu pencernaan bagi kesemua tiga kelas makanan.
Mengandungi 10 vitamin, 15 mineral, gentian dan amat kaya protein.
Mengatasi sakit sendi.
Membanyakkan susu badan.

Oklah, kalau tidak mahu terus kepenatan, stress, cepat marah tu..silalah order sekarang juga! Kita yang kenal badan kita sendiri dan harus menjaganya kerana masih lama lagi kita perlukannya.

Segala testimoni yg dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan utk merawat, menyembuhkan, menganalisa apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.

Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056
Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring 🙂