Testimonial Alfalfa atasi keputihan

Alfalfa adalah raja tumbuhan. Akarnya yang dalam bermeter ke dalam tanah mengaut segala hasil galian dan mineral telah membuatkannya sangat berkhasiat. Antara keistimewaan Alfalfa selain dari menggalakkan pengeluaran susu ibu adalah mengatasi keputihan.

Testimonial Alfalfa Atasi Keputihan

Credit

“Saya memang mempunyai masalah keputihan semenjak dari bangku sekolah menengah lagi. Akibat daripada tak alert tentang kebersihan bahagian tu. Zaman sekolah belum pandai nak pakai pantyliner ke hape. Bila meningkat dewasa, saya perhatikan keputihan saya makin teruk tapi tak berani nak pegi klinik. Segan. Dengar2 doktor akan masukkan ubat dalam kita punya tu. Lagilah takut.

Terbiarlah sampailah saya berkahwin dan hamil anak sulung. Semasa hamil, keputihan saya agak teruk jugak. Berbau dan berketul2. Malu dengan suami. Mujur suami jenis yang memahami. Suami suruh saya pegi check. Doktor bagi saya ubat yang masuk kat dalam kita punya tu.

Malangnya tak lama lepas tu keputihan saya datang balik. Sedih. Giveup. Lepas tu langsung saya tak makan/pakai apa-apa produk pun sampailah saya mencuba set B yang ada mengandungi alfalfa. Saya dimaklumkan alfalfa boleh mengurangkan keputihan.

Alhamdulillah setelah saya mencuba set trial yang untuk sebulan tu, keputihan saya dah x ade! Serius!!! Selalunya kalau saya pakai pantyliner daripada pagi, tengahari mesti dah penuh kesan keputihan tu tapi kali ni daripada pagi sampai petang, pantyliner saya bersih! Ya Allah rasa macam tak percaya.

Saya tunjuk dengan suami, suami tersenyum je. Kalau dulu nak tidur pun saya terpaksa pakai pantyliner, sekarang tak perlu lagi. Alhamdulillah… Tak sia-sia saya mencuba. Saya tak malu nak berkongsi kegembiraan dengan semua orang. Dulu ader.. sekarang tidak lagi….Hehe.Terima kasih Shaklee.:-) “



Ida Khairani
www.MySuperVitamins.com