Basic H

Basic H2 merupakan perkakas wajib ada dalam rumah. Kepelbagaian penggunaannya, baik sebagai pembersih multipurpose mahupun utk kegunaan pd tubuh sangat berbaloi. Hanya beberapa titik, boleh digunakan utk pelbagai kegunaan.

Respond dari Pn. Ilham

“Saya seronok sgt guna basic H tu.. tak sangka.. walaupun harga dia mahal, tapi mmg berbaloi pakai.. pakai beberapa titik je, berkesan sungguh.. saya m******* anak2 saya dgn air basic H ni… pakai 3/4 hari dorang dah tak garu2 lagi..
sebelum ni tangan dan kaki dorang asyik gatal2, dorang garu2 sampai luka2.. skang ni dah takde. Lepas tu, baby saya naik bintik2 kat muka.. saya lapkan muka baby dgn air basic H ni.. hari kedua dah nampak kurang bintik2nya.. mula2 tu risau jugak nak pakai kan kat baby, takut tak sesuai.. tapi nampaknya takde side effect..lepas ni saya akan teruskan sehingga hilang bintik2 tu.. bagus sungguh.. “


Credit

Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056
Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring 🙂