Altenatif Vivix dapat membantu pertuturan pesakit strok

Assalamualaikum. Antara masalah yang sering dialami oleh pesakit yang diserang strok adalah kesusahan bertukar dan keluarga sukar memahaminya. Pesakit kena jalani latihan fisio dan bergantung pada ubat dalam tempoh masa yang lama dan kekal positif. Namun, altenatif supplemen Vivix Shaklee yang mempunyai khasiat yang sangat besar dapat membantu mempercepatkan proses pemulihan ini.

Ini kisah suami Hafza Aein. Suaminya mengalami strok dalam kategori strok pendarahan dan akibat dari itu mengalami masalah pertuturan. Bagaimana kandungan dan sumber semulajadi Vivix membantu? Ikuti kisah miracle dan testimonial 1001 keajaiban ini.
.

Tanggal 28 April 2014…suami mengalami masalah stroke dimana doktor mengesahkan pembengkakan otak kiri yang menjadi bengkak dengan cepat. Ya Allah…hanya Allah je yang tahu macam mana perasaan saya time tu.
.

Doktor membuat keputusan hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala sahaja yang dapat menyelamatkan nyawa suami. Tanpa berfikir panjang, saya bersetuju untuk suami dibedah kerana tiada pilihan lain. Kalau ada pun, besar kemungkinan boleh menjadi risiko yang paling besar.
.

1 MEI 2014.. Jam 4 pagi suami masuk ke dewan pembedahan dan pakar memberitahu saya pembedahan ni merupakan major operation. Saya redha dengan segala kemungkinan yang berlaku.

Jam 8pg.. berita yang ditunggu telah tiba. Alhamdulillah..suami selamat menjalani pembedahan dan ditempatkan di Unit Rawatan Rapi untuk pemantauan doktor.
.

4 MEI 2014..keadaan suami masih lagi tidak sedar dan doktor telah memberitahu saya yang sel-sel otak di bahagian otak kiri telah mati dan ada 3 kemungkinan yang terjadi pada suami..

1- tidak dapat mengingat sape dia dan ahli keluarga…
2- boleh mengingat tapi cepat lupa..
3- masalah pertuturan..
.

Saya menjadi bimbang selepas itu. Apa yang saya harapkan lepas suami sedar dia akan mengingat semua ahli keluarga sendiri dan Alhamdulilah.. Allah Maha Besar.. bila dia dah sedar dia masih lagi ingat akan kami sekeluarga.
.


.

Cuma yang menjadi masalah bila setiap pertuturan dia menjadikan kami tidak faham. Tapi tak apa.. saya ingat lagi dengan produk VIVIX. Saya baca setiap testimoni pasal stroke ni.. apakah kesan dia bile dia makan dan apakah boleh pulih dengan minumnya.
.

Saya cuba bagi dia setiap malam dengan 1 sudu kecil dan berdoa setiap kali saya bagi pada dia untuk pulihkan sel-sel yang dah mati di otak dia sebab otak kiri merupakan otak untuk bertutur dan mengira.

Alhamdulillah setelah hampir setahun…saya berikan VIVIX pertuturan suami semakin pulih dan doktor pun puji suami nampak semakin berseri-seri dan makin banyak cakap.. Hahaha.. suka saya mendengarnya bila doktor cakap macam tu.
.

Terima kasih Shaklee telah membantu menyembuhkan suami saya dan keluarga. Terima kasih juga pada upline saya yang memahami keadaan saya dan memberi cadangan ambil VIVIX untuk bantu pulihkan suami saya.

I love Shaklee…

(BEFORE) Keadaan suami pada bulan MEI 2014
(AFTER) Keadaan suami selepas setahun menggunakan Vivix.



Semoga suami Aein bertambah sihat dan kembali seperti sedia kala.


Lagi kisah miracle VIVIX klik label Testimonial VIVIX 

By,
Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
846056
013 488 2382
www.mysupervitamins.com
www.idakhairani.com
www.sarawakauthentic.blogspot.com

 Nak Order Shaklee Online, Klik Sini

Saya Pengedar Shaklee untuk Seksyen 7 Shah Alam dan kawasan sekitar, Bandar Bukit Raja, Klang dan Setia Alam. Penghantaran terus boleh diuruskan.